Apotheek Schmidt is vandaag open van 08:00 tot 17:30

Telefonisch contact: 035 691 64 21

Menu:

Service

Bezorgdienst
Voor wie (liever) niet naar de apotheek kan komen heeft de apotheek Schmidt een bezorgservice. Er wordt dagelijks tussen half 3 en 6 bezorgd. Het is helaas nog niet mogelijk een voorkeurstijd aan te geven. Wilt u niet-receptmiddelen bestellen, zoals cosmetica en paracetamol, dan brengen wij een tegemoetkoming in de bezorgkosten in rekening van €3,50.

Medicijnkluisjes
Niet langer in de wachtrij of haasten voor de openingstijden voor de apotheek? U kunt vanaf nu uw medicatie ophalen wanneer u dat uitkomt! De medicijnkluisjes aan de Eslaan (naast de Gooise apotheek) is een kosteloze service. Schrijf u nu in door een mailtje te sturen naar de apotheek (Gooise of Schmidt) of door het formulier in te vullen aan de balie. Uw medicatie wordt vanaf dat moment beheerd door de Gooise apotheek.

Assortiment
Naast genees- en verbandmiddelen kunt u bij ons voor incontinentiemateriaal terecht. Van de meest voorkomende artikelen hebben wij voldoende voorraad om u meteen te kunnen helpen. Onze medewerkers zijn ervoor opgeleid om een advies op maat te geven. Wanneer u een bijzonder (natuur)geneesmiddel wilt hebben, en u bestelt dit voor half drie bij ons, dan hebben wij dat meestal de volgende ochtend om 10 uur in huis.

Faxservice en e-mail service
Bijna alle huisartsen in Bussum, Naarden en de Hilversumse Meent kunnen recepten naar de apotheek faxen of e-mailen. Informeer bij uw huisarts, wanneer hij/zij de faxen verstuurt of e-mailt. Zodra het bericht hier binnen is, kunnen de medicijnen in de apotheek afgehaald worden. Faxen of e-mails die na half drie binnen komen, kunnen pas de volgende dag worden bezorgd.

Rechtstreekse declaratie aan verzekeringen
Indien wij uw geboortedatum, verzekering en verzekeringsnummer kennen, kunnen wij de rekening van de meeste geneesmiddelen rechtstreeks naar uw verzekering sturen. U heeft daar zelf geen omkijken naar. Houd er echter rekening mee, dat sommige medicijnen niet (geheel) worden vergoed. Dan moet u zelf betalen of bijbetalen.

Mocht u van dit systeem gebruik willen maken, dan hebben wij uw hulp nodig, wanneer u van verzekering verandert. Wij willen graag zo spoedig mogelijk van de verandering op de hoogte gesteld worden. Verzekeringsmaatschappijen doen dit niet!

Wilt u de apotheker spreken?
Als u een gesprek wilt met de apotheker, kunt u het beste van te voren (telefonisch) een afspraak maken. Dan weet u zeker, dat u hem of haar direct kunt spreken, en dat er voldoende tijd is om uw vragen te beantwoorden.

banner-kijksluiter